"אי שם בלב, עצה נובטת בשקט"

"ולפעמים, הכל מתחיל בעצה טובה אחת. כל השנה אנחנו מבקשים עצות – עצות – עצות. גם העץ כל השנה ניזון מהאדמה, מקבל שמש מפה ואוויר ומים משם…ובשבט קורה דבר מופלא: הַשָּׂרָף עולה באילנות. נוזל של עַצְמִיּוּת עולה בתוך העץ. נוזל פנימי עצ-מוני, מתחיל לזרום בעורקיו ועכשיו העץ מזין את עצמו – מתוך עצמו! וראו זה […]